Dieta odchudzająca

Jak można opisać dietę odchudzającą hCG? To bezpieczna, szybka i opracowana na podstawie 16 lat badań klinicznych opublikowanych w naukowym czasopiśmie LANCET, bez hormonalna kuracja.

Dieta HCG została opracowana w 1954 r. przez Amerykańskiego endokrynologa Simeonsa, jednakże teorię o spektakularnych efektach diety hCG spopularyzował Kevin Trudeau w swojej książce „Natural cures ”They” Don’t Want You to Know About”.

Dieta odchudzająca

Dieta HCG to kuracja odchudzająca, w trakcie której zalecamy stosowanie kompletu dodatkowych suplementów i dwóch produktów bioinformacyjnych. Dzieli się na 4 fazy, a główna z nich polega na spożywaniu 500 kcal dziennie. Czy tak niska podaż kaloryczna może być bezpieczna? Oczywiście! Zapoznajcie się z naszą ofertą.

 

Spis treści

Czy dieta hCG jest bezpieczna?

Na rynku możecie znaleźć wiele różnych rodzajów diet odchudzających, jednak żadna z nich nie będzie tak skuteczna i szybka, jak proponowana przez nas kuracja odchudzająca. Firma Nabiotech wykorzystuje unikalną w świecie technologię przenoszenia informacji cząstek pola torsyjnego i ich analizy spektralnej. Dzięki zastosowaniu akceleratora pól torsyjnych przenoszone informacje są pozbawione zanieczyszczeń – szumów”. Charakteryzują się również jedynie śladowymi zniekształceniami sygnałów, dzięki czemu preparaty są czyste, w porównaniu do konkurencji i najlepsze jakościowo. 

Hormon hCG zapewnia dostarczanie energii bez względu na liczbę przyjętych kalorii. Uruchamia spalanie tłuszczu zapasowego bez efektów ubocznych, uszkodzenia tkanki kostnej i mięśniowej. Co więcej, podczas stosowania diety odchudzającej, której często efektem ubocznym jest wiotczenie i zmniejszenie elastyczności skóry, w tym przypadku nie ma takiego ryzyka. Podczas kuracji skóra bardzo szybko się obkurcza, nie powodując tym samym kosmetycznych defektów.

Komponent suplementów, na który składa się dieta hCG jest przebadany klinicznie i jest w pełni bezpieczny dla zdrowia. Ponadto jest to jedyna dieta niskokaloryczna, w trakcie której można uprawiać sport. Dzięki temu będziecie mogli nadal utrzymać dobrą formę, ponieważ nie będziecie odczuwali zmęczenia. Co najważniejsze, podczas diety nie można jeść słodyczy oraz alkoholu.  Tym samym nie dość, że nie będziecie wydawali dodatkowych pieniędzy to z sukcesem przeprowadzicie proces detoksykacyjny swojego organizmu. Efekty redukcji spożywanego cukru ratyfikowanego z pewnością zauważycie już po pierwszym tygodniu.

Wracając do pytania: czy dieta hCG jest bezpieczna? Tak, dieta jest zdrowa i bezpieczna, a po jej stosowaniu zauważycie, że ogólne wyniki badań z pewnością uległy poprawie. Jest to również idealna propozycja dla osób, którym zależy na czasie. Redukcję tkanki tłuszczowej zauważycie już po 21 dniach. Zależność jest bardzo prosta. Chudnięcie tylko z zapasowego tłuszczu. Zmniejszają się obwody brzucha, ud, karku, szczupleje się także na twarzy. Gwarantowany spadek 10-12% wagi wyjściowej. Wbrew panującym informacjom, proponowana przez nas dieta odchudzająca jest bez hormonalna. Oznacza to, że w trakcie jej stosowania nie przyjmujemy oryginalnego hormonu a jedynie pełną informację o nim, która odbierana jest przez nasze receptory w sposób identyczny jak przy przyjmowaniu oryginalnego – fizycznego hormonu. Jest więc bezpieczna i nie powoduje efektów takich jak przy przyjmowaniu hormonów.

Jak działa dieta hCG?

Zadaniem hCG jest wspomaganie procesów odchudzania poprzez hamowanie głodu, nasilenie rozpadu tkanki tłuszczowej, jej miejscowe spalanie oraz wpływ na lepsze samopoczucie w trakcie odchudzania, w porównaniu do innych diet.

Dieta hCG podzielona jest na cztery fazy: ładowania, chudnięcia, stabilizacji, utrwalenia.
Dieta hCG łączy w sobie ograniczenia kaloryczne oraz stosowanie komplementu suplementów hCG.

Ładowanie – przed tym etapem należy oczyścić jelita, wątrobę i nerki z toksyn. Rozpocznij stosowanie kropli hCG, jedz wszystko i w dużej ilości, zwłaszcza żywność o wysokiej zawartości tłuszczu, łącznie 4 000 do 5 000 kalorii dziennie. 

Chudnięcie – w trakcie jej trwania należy spożywać jedynie 500 kcal dziennie. Wykluczyć z diety należy wszystkie produkty bogate w cukier oraz alkohol. Jednak wraz z suplementacją naszego komponentu nie odczujesz tej niskiej podaży kalorii. 

Stabilizacja – przechodzimy z niskokalorycznej diety hCG na dietę 1500 kalorii dziennie. 

Utrwalenie – przy tej fazie metabolizm powinien ulec uregulowaniu.

Kiedy stosować dietę hCG?

Dieta hCG jest dietą bardzo niskokaloryczną, która poprzedzona jest spożyciem dużych ilości kalorii.

Jej efektem jest znaczna redukcja tkanki tłuszczowej w stosunkowo krótkim czasie. Ponadto dieta odchudzająca ma wiele innych korzyści zdrowotnych, w tym spadek cholesterolu, obniżenie ciśnienia krwi i poziomu cukru we krwi oraz regulację metabolizmu i regulację pracy jelit. Każda osoba przystępująca do terapii otrzyma suplement hCG oraz dokładną instrukcję postępowania wraz z opracowanymi programami dietetycznymi.

Co jeść na diecie hCG?

Dzięki stosowaniu diety hCG macie możliwość redukcji masy ciała o nawet 21% . Jednak by zyskać wymarzoną sylwetkę i lepsze zdrowie w fazie drugiej, w której należy spożywać jedynie 500 kcal, należy ograniczyć produkty węglowodanowe i tłuszcze. Posiłki składają się głównie z białka, dlatego bazę tej diety stanowi mięso. Powinno ono pochodzić jedynie z ekologicznych upraw. Należy je spożywać dwa razy dziennie. Z mięs najlepszym wyborem będzie: wołowina, cielęcina, drób, ryby i owoce morza. Do tego możemy dołożyć 1 kromkę pieczywa chrupkiego, a także warzywa. I tutaj spektrum jest naprawdę szerokie: cukinia,  cykoria, rzodkiewka, sałata, szparagi, szpinak, pomidory, papryka, brukselka, jarmuż, cebula, kapusta pekińska. 

Do diety włącza się również niskokaloryczne owoce, takie jak: truskawki, borówki amerykańskie, czerwone porzeczki, jabłka, pomarańcze i owoce leśne. Można również wzbogacić posiłki grzybami. Podczas stosowania diety należy pić duże ilości wody, najlepiej 4 litry dziennie. Woda powoduje też większą sytość, dzięki czemu będziecie odczuwać mniejszy głód.  Z diety należy wykluczyć wszystkie produkty bogate w tłuszcz, tj. orzechy, awokado, tłuste mięsa, ryby i produkty mleczne, słodycze i produkty przetworzone, oleje, oliwy, masło i margarynę, cukier i produkty z jego zawartością, a także alkohol.